Září 2009

Taneční a keškování

23. září 2009 v 21:09 | smajwinka |  září 09
V neděli jsem byla s Atisou hledat brněnské kešky. Nejdřív jsme se vydaly pro jednu, co byla asi dva metry vysoko. Samozřejmě, že jsme nedosáhly, na pomoc nám přišly cihly. Bereme jednu cihlu, pokládáme, stoupáme - nedosáhneme. Nesu další cihlu - kolemjdoucí se dívá co dělám. :D Nakonec jsme si postavily komínek ze čtyř cihel :D

Potom jsme zkusily hledat další kešku. Nejdřív jsme šly úplně špatně podél vody, pak jsme lezly k takové skále. Keška měla být pod ní, ale my na ni nejdřív vylezly - zpátky se nám nechtělo, takže keška nenalezena.

Byl tam pěkný výhled.
Nakonec jsme šly hledat multi-cache. Cílový bod s informační tabulí byl na kopci. Protože jsme místo neznaly, šly jsme tak, jak nás vedla keška - přímo do kopce po strmých vyšlapaných cestičkách. Uf. Tabuli jsme nakonec objevily, ke kešce šly zase tou horší cestou, ale našly jsme ji. Výhled byl ještě lepší ;)

V pondělí nám začaly ty taneční. Bylo to v pohodě, jen se mi někdy pletly kroky a musela jsem si to říkat pro sebe v hlavě :D Dostávali jsme kytku - už jsem ji stihla zlomit :D Aspoň jsem využila minivázičku, co máme doma ;)

V pozadí je náš nový koberec ;)
Šaty mám takovýhle ;)
Fotky jsem fotila mobilem, zmenšila jsem je tak proto, aby nebyla poznat špatná kvalita ;)

Přemýšlím, co se událo ...

16. září 2009 v 21:06 | smajwinka |  září 09
...

Tak boty do tančních už mám. Podpatek sice vysokej, ale chodit se v tom dá. Dneska jsem v nich šla do knihovny, abych je rozchodila a dokonce jsem si v nich vyzkoušela i běh po trávě :D

Včera jsme s Andreou šly vyzkoušet Body Styling. V domnění, že je to posilovací cvičení s trochou aerobních prvků jsme tam naklusaly mezi starší ženský. :D První půlhodina nebo víc byl aerobik (a to my nechtěly), posledních dvacet nebo míň minut cvičení. Já se musela celou dobu smát :D A když jsme cvičily, nehrála žádná hudba, tak jsem v sobě úplně dusila smích :D Ne, tam rozhodně chodit nebudeme.

Předminulý nebo předpřed minulý víkend, už si nevzpomínám přesně který, jsme byli s mamkou, taťkou a Barunkou na přehradě zahrát si minigolf, když je Gabča v lázních.

A o tomto víkendu jsme malovali v našem pokojíku, pokládali novej koberec,... Ještě, že je to uklízení skoro za náma (pořád nemáme všechno daný zpátky ve skříních).

Tohle jsme dělali loni ve výtvarce - téma futurismus. My to pojaly trochu jinak a děláme Markovi a Olince reklamu :D

Tak nám teče ve škole teplá voda

2. září 2009 v 22:04 | smajwinka |  září 09
To byla zpráva, když jsme se to dozvěděli. Po těch desíti letech mytí rukou ve studené vodě teplou ráda uvítám. Jenže, má to háček - sice teče teplá, ale pěkně rezavě oranžová (a ne jen tak slabě rezavá, ale rovnou sytě oranžová). Takže žádná změna, zlatá normálně zbarvená studená :D

Včera jsme byly s mamkou nakupovat šaty do tanečních :D Tak si tak jedny vyzkouším ... A přijde prodavačka: "Máte ty šaty obráceně." :D Já jsem expert :D Nákup byl nakonec úspěšný, ale dnešní nakupování bot ne. To nesnášim.